Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

ΣΦΑΞΕ ΜΕ ΑΓΑ ΜΟΥ ΝΑ ΑΓΙΑΣΩ

Τρόμος επικρατεί πάνω από τα κεφάλια των Π.Π.Υ. τις τελευταίες ημέρες εν όψη της μεγάλης μάχης στο συνέδριο της ΠΟΠΥΣΥΠ.
Οι παρατάξεις οι βασικές είναι δυο.
Η τρίτη που πραγματικά υπάρχει είναι αυτή που δεν ξέρει πλέων με ποιους από τους δυο να πάει.
Το παρασκήνιο μεγάλο !!
Σε όποιον είναι μικρός ( κάτω από 40 βάση νόμου ) του λένε ότι δεν θα μονιμοποιηθεί αλλά θα ανανεώσει πενταετία. ( και τρελαίνεται ).
Σε όποιον είναι πάνω από 40 και εκτός μονιμοποίησης ότι θα δει την πόρτα της εξόδου και της ανεργίας .
Και οι δυο παρατάξεις παλεύουν με τα ιδία μπαλαντέρ προσπαθώντας να πιέσουν ότι αυτοί θα είναι που πραγματικά ενδιαφέρονται για την δικαίωση των Π.Π.Υ.
Αυτό που δεν κατάλαβαν  τι είναι ;  Ότι η ποτέ άλλοτε ΠΟΣΠΥΔ  με 5.500 μελή δεν αριθμεί πλέων όλοι μαζί από μέρους Πενταετών ούτε καν 1.500ιους συνδρομητές – μελή . Από μέρους των Συμβασιούχων ακόμα χειρότερα .  Το νούμερο με τα βίας αγγίζει αλλά δεν πιάνει το νούμερο 300 από το σύνολο των 1.500ιων.
Τι σημαίνουν όλα αυτά σε πρώτη φάση ;
Είναι απλό. 1500 + 300 = 1.800 μελή οικονομικά τακτοποιημένα που σημαίνει 1.800 χ 25 εύρο κατά μέσο ορό = 45.000 χιλ. ευρώ.
Από αυτά τα χρήματα τα μισά που πάνε; Πάνε στα πρωτοβάθμια Σωματεία της ΠΟΠΥΣΥΠ τα όποια πρέπει και αυτά να λειτουργήσουν τοπικά . Τα υπόλοιπα 22.500 χιλ. εύρο πάνε στην ΠΟΠΥΣΥΠ.
Πραγματικά πιστεύει κάποιος ότι με 22.500 εύρο μπορεί να αντεπεξέλθει μια πανελλήνια Ομοσπονδία έστω και στα βασικότερα;
Από μέρους των υπόλοιπων 1.200 Συμβασιούχων Πυροσβεστών δεν είναι γραμμένοι πουθενά ή ελάχιστοι από αυτούς σε Σωματεία έκτος ΠΟΠΥΣΥΠ.
Από τους υπολοίπους 2.500 Πενταετείς Πυροσβέστες που δεν είναι στην ΠΟΠΥΣΥΠ υπάρχει ένα μέρος ( μικρό ) που δεν είναι πουθενά ( αδιάφορο ) . Ένα μεγάλο μέρος που είναι στην ΕΠΠΥΕ ένα μικρότερο που είναι στην ΠΑΣΩΠΥ .
Όλοι αυτοί οι παραπάνω συνδιαλέγονται με την πολιτική και φυσική ηγεσία.
Η ΠΟΠΥΣΥΠ έχοντας και το βάρος των Συμβασιούχων λέει κάνε μου πρώτα 5ετεις όλους τους Συμβασιούχους  και μετά Καντουσ  όλους μόνιμους .
Ποτέ ; 
Στο μελών όταν και εφόσον.
Η ΕΠΠΥΕ λέει κάνε μόνιμους όσους λέει ο νόμος και τους άλλους προσωποπαγείς θέσεις μέχρι συνταξιοδότησης .
Η ΠΑΣΩΠΥ μονιμοποίησε μόνο τους εξ ιδιωτών και έχει ο θεός .
Και σε όλα αυτά έρχομαι εγώ ο φτωχός και ο κύριος τίποτα και λέω…..
Που να πάω ………  με ποιον να συμπαραταχτώ……. Αν πάλι δεν είμαι με κανένα……. .υπάρχει κάποιος που συμπεριφέρεται λογικά …………….κάποιος που να πιστέψω;;;; ……… μήπως πρέπει να διασφαλίσω την δουλεία μου και βλέπω……. .είμαι μικρός ……. Είμαι μεγάλος ……..είμαι δημοτικό …….είμαι πανεπιστήμιο …….. τι είμαι τέλος πάντων.
Προβληματιστείτε και ψαχτείτε . Προς θεού όμως μην ενωθείτε ποτέ …..
ίσως οι μισοί φάτε τους άλλους μίσους και πατέ χορτάτοι…….. αλλά θα πατέ και εσείς ……
Συμπερασματικά…………..
Ή
Θα
Σε
Φάω
Ή
Θα
Με
Φας

Τα σέβη μου ΚΥΡΙΟΙ !!!!!!!!