Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ Π.Σ.


ΒΡΕ ΛΕΣ;

  Κάτι πήρε τ' αυτί μου ότι ανά νομό, θα καταργηθούνε περί των 20 (στο περίπου) οργανικών θέσεων στη πυροσβεστική. Εμ, σου λέει κι αυτο έρμο το κράτος, "δε θέλετε κατάργηση κλιμακίων και το προσωπικό να πάει κάπου αλλού μέσα στο νομό; ε τότε κι εγώ θα καταργήσω οργανικές θέσεις". Θα μου πεις "τι σε νοίαζει", εμένα; Καθόλου, αλλά αν πονηρευτώ τότε...... τι λέει ο νόμος; Κάτω των 40 με λύκειο και ότι καταλαμβάνουμε-έχουμε οργανικές θέσεις στο Π.Σ.


  Εγώ πονηρεύτηκα, εσείς; !  !  !

ΠΗΓΗ : http://firefightersgreece.blogspot.gr/

Σ.Δ. Εάν το παραπάνω κείμενο έχει πραγματική αλήθεια τότε.
1. 1000 οργανικές θα χαθούν.
2. Εάν μειωθούν κατά 1000 οι οργανικές τότε είμαστε μόνιμοι και πενταετείς υπεράριθμοι.
3. Οι μόνιμοι έχουν οργανικές ανα υπηρεσία οι Π.Π.Υ. ;
4. Παρόλο αυτά ανακοινώνουν 1500 εποχικούς για το 2013.
5. Υπάρχει περίπτωση εφεδρείας των Π.Π.Υ. και των Μονίμων ;

O ασκός του Αιόλου άνοιξε και αυτή η αντιπυρική θα έχει από πλευράς εργαζομένων πολύ γκρίνια .
Υπουργείο και αρχηγείο δείχνουν να είναι στον δικό τους κόσμο το καλοκαίρι όμως είναι κοντά και όταν οι εργαζόμενοι έχουν τόσα πολλά θέματα μακάρι να πάνε όλα καλά.